Fotboll

2012-06-11 @ 17:47:38

Det är fascinerande hur sport och stora mästerskap kan fängsla så många. Jag själv är egentligen inte särskilt intresserad av fotboll men när det är EM eller VM så tycker också jag att det är roligt! Det är samma sak med andra stora mästerskap i andra sporter och såklart OS som fängslar oavsett. Och det är just det som är så roligt. Helt plötsligt petar alla om fotbolls-em fast man egentligen inte kan något fotboll. Det blir en gemensam folkfest! Vilket lag vinner??? Jag tror på Tyskland eller Spanien eller Holland. Tyvärr tror jag inte Sverige kommer långt alls. Men hav kan ha fel!

Inför kvällens Sverige-match laddar vi med god hemmagjord pizza! Mmm mycket gott. Det är skinka, champinjoner, salami, gröna oliver och tomater på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback