Länge sen!?

2012-10-13 @ 10:19:08

Nu var det länge sedan jag bloggade igen. Det går lite i vågor. Mycket att göra just nu gör att det tyvärr itänts finns så mycket tid.

Sedan sist så har mamma brutit foten. Jag följde med henne på akuten i söndags. Hon blev inlagd direkt och opererad. Hon är fortfarande kvar där och får åka hem på måndag. Då kommer hon att då hemhjälp och hjälpmedel hemma. Det känns tryggt eftersom man vet att hon har hjälp.
Detta gör också att mycket av tiden den senaste veckan jag gått åt att hjälpa henne. Hämtat olika saker och fixat och donat. Imorgon följer även Edvin och Pär med hälsar på. Och så tar vi med oss Johanna. Sedan följer Johanna med oss hem och äter middag med oss.

Idag har jag varit i Sthlm över dagen. Klev upp 4.15 imorse. Så nu är jag dödstrött!! I alla fall så fick man höra musik på tunnelbanan. Det var ju roligt! Tyvärr hade jag bara två kronor i kontanter att ge. Dagens kortsamhälle :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback