Hur går det?

2012-09-11 @ 17:53:10
Ja hur går det med träning/kosten egentligen. Jag har ju som de flesta nog vet gått med i World of Shape. Det går ut på att äta ca 1500 kcal per dag och träna intensivt 1 h per dag. Dvs man äter mindre än vad man gör av med. Detta pågår i en månad. Jag började den 1 september och har hållit kosten och träningen hittills. Efter 9 dagar är resultatet: Vikten -1,7 kg, Midjan -3cm. Mycket bra tycker jag!!
 
Det är kul att träna och det blir som ett gift när man väl kommer igång. Maten är lite tråkigare tycker jag, Jag gillar ju mat och ost osv. Men nu måste man tänka till och planera varje dag. Det går ju under denna korta tid har jag tänkt men sedan kommer jag nog äta ungefär som vanligt. Jag brukar ju inte äta godsaker och fikabröd särskilt ofta så det är nog inga problem. Man kan hellre försöka äta mindre portioner och så gäller det nog att få in mellanmålen så håller man blodsockret uppe samt att man inte är döhungrig till varje måltid.
Jag kommer nog inte hinna träna varje dag efter september. Jag känner redan att det är oerhört stressande att försöka planera in när jag ska träna och planera med resten av familjen. Det känns som att jag under denna månad bara prioriterar mig själv och ingen annan tyvärr. Edvin ser nog mest mig på löpbandet hemma. Men snart har halva tiden gått!
 
Det är bara att kämpa vidare!! Jag har bra stöd :)
Besök gärna World of Shape om ni vill veta mer: www.worldofshape.com eller kontakta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback