Jag har bestämt mig

2012-08-27 @ 20:41:10
För att kick-starta mitt tränande denna höst. Under sommaren lägger man ju alltid på sig lite extra. Jag har gått upp ca 2 kilo. Inte så mycket kan man tycka men det sitter på magen och låren. Jag känner att jag har svårt att komma igång igen! Därför har jag tecknat mig för ett 30 dagars program på World of Shape www.worldofshape.se

Programmet pågår hela september. Jag får ett kostprogram. Det är vanlig mat som är bra sammansatt för att man ska få i sig allt. Och så träningsprogrammet som innebär 1 timmes träning varje dag i 30 dagar!! Jag har ju löpbandet hemma för konditionsträningen. Och så har jag beställt lite hantlar. Nu hoppas man ju alltid på underverk! Men det jag vill är att tappa några kilon och skapa en annan kroppsform, mer vältränad såklart. Jag har lärt mig genom åren att vågen är inte så stor mening att titta på. Fram med måttbandet!!

Heja heja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback