Kakel spektakel

2012-01-18 @ 20:27:40
Tiden går och nu är det 8 månader sedan vi fick nya luckor i köket. Sedan dess har jag velat om vilket kakel och vilken bänkskiva jag vill ha. Jag som inte brukar vela. Jag brukar ju alltid veta exakt vad jag vill ha och bestämmer mig direkt. Bänkskivan är klar, den ska vara mörk laminat med smala träribbor. Kaklet är svårare. Jag vill nog ha ett ljust kakel. Men vilket? Först var jag inne på de vita fasade som ser lite gammaldags ut. Men nu finns det snygga stavar och mosaik som blir otroligt snyggt och glansigt. Jag har också varit inne på lite mörkare kakel som går i brunt lite glansigt. Kakel spektakel...... Detta är min grundidé från början som fortfarande ligger nära. Enkelt och snyggt. Också ett snyggt vitt kakel som är lite smalare och blankt. Den här mosaiken tycker jag är supersnygg. Det finns olika färger. Den här bruna är supersnygg, men lite mörk tror jag för köket. Men sååå snyggt med det där glittriga. Eller skulle man våga sig på lite rosa mosaik??? Nej där går nog gränsen även för mig även om jag älskar rosa 

Kommentarer

Postat av: Annika Espemo

Jag tycker ni ska välja den översta,alltså den du ville ha från början.Det är super snyggt!

2012-01-19 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback