Melodifestivalen

2012-02-11 @ 20:53:23

Kvällens bidrag:

1.Ulrik Munther. Edvin tyckte inte om låten. Och inte jag heller. Lite tråkig låt tyvärr.
2.Top Cats. Den här låten tyckte Edvin om. Ja det svänger onekligen. Det är skönt gung och man får lust att slänga sig upp på dansgolvet! Men det känns som man hört låten förut.
3.Sonja Aldén. Edvin tyckte även om denna låt. Hon har kvällens snyggaste klänning. Och jag älskar Sonja Aldén men den här låten var alldeles för tråkig tyvärr. Lät mer som Chirley Clamp låt.
4.Andreas Lundstedt. Edvin gillar. Den får medelbetyg av mig. Ganska bra. Men jag har alltid haft lite svårt för Andreas Lundstedt. Det kändes som QX-galan :)
5.Timotej. Edvin älskade låten Kom. Och den var riktigt bra efter några lyssningar. Den här är lika bra. Edvin rockar loss. Och med 4 blonda tjejer kan det väl knappast bli fel. Tyvärr är det nog inget att skicka.
6.David Lindgren. Edvin diggar och gillar breakedance och elden. Det här är min melodi. Väldigt bra! En till favorit bredvid Lireen i år :).
7.Mimi Oh. Ja Edvin gillar även denna låt. Men det måste bero på de färgglada kläderna. Nej jag tycker dålig låt, fula kläder, dålig sångerska. Nej Tack säger jag!
8.Thomas Di Leva. Detta gillade Edvin. Men han är ju för ung för att förstå Thomas Di Leva. Jag har alltid förundrats över denne man. Och att lyssna på en spelning med Thomas Di Leva är fantastiskt! En mycket bra låt!

Thomas Di Leva och David Lindgren bör gå direkt till final. Ulrik Munther och Timotej till andra chansen. Undrar om jag får rätt? Förra veckan tippade jag rätt. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback