Bilder

2012-04-26 @ 22:34:52
Jag undrar ibland varför jag är så dålig på att framkalla bilder!! I början när Edvin var född så tog jag bilder hela tiden och filmade och framkallade bilder hela tiden. Ett tag gjorde jag lite scrapboking och fina album.Men många bilder ligger bara och är inte insatta i något album. Sedan när jag började jobba så minskade frekvensen. TYVÄRR. Nu tar man ju de flesta bilderna med telefonen och lika bra kamera är det ju inte. Jag gillar foto och tycker det är kul med fotoböcker och allt roligt man kan beställa på internet. Men jag tror att tiden är det som inte riktigt finns. Det tar ju lite tid att framkalla och se till att göra något bra av bilderna. Och gör man det mer sällan så blir det bara värre och värre.

Det är nog dags att skärpa sig och rensa i datorn och sätta in alla bilder. Men tyvärr tror jag det saknas en hel bilder från Edvins år 2-4........ Det är verkligen synd då jag vill att det ska finnas mycket bilder på honom som liten när han själv blir stor och vill se.



Edvin hösten 2010, ca 2,5 år gammal. Gullunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback