Svårt att hinna med

2011-11-30 @ 21:58:17

Vad det är svårt att hinna med att blogga. Jag trodde att jag skulle kunna ha många i intressanta ämnen att prata om. Och det har jag ju!!! Men De snurrar i huvudet hela tiden. Det är också lite tidskrävande att sitta och skriva via mobilen. Men jag försöker lägga ut lite bilde då och då. Jag har en intressant sak jag ska skriva om, det kommer :)

Just nu ligger jag och myse på hotellrummet på Birger Jarl. Har haft ett kundmöte idag och imorgon blir det tillträdesmöte för en ny kund. Sedan hem till älskade Pär som är dålig. Jag har haft stora samvetskval för att jag åkte till Sthlm idag. Men som tur är var han lite bättre. Edvin sover hos mormor så han har det bra. Längtar tills jag får kommer hem imorgon så jag kan ta hand om båda mina killar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback