Packa

2011-07-04 @ 19:41:59
Ikväll packar jag mina och Edvins grejor. Han och jag åker till Vålånger imorgon eftermiddag till mamma. Det ska bli skoj! Vi får hoppas på lite finväder så att vi kanske kan bada lite :). Men det är hel del grejor som ska med. Edvin ska ju ha kläder och leksaker, cykel och vagn. Sedan tillkommer mina kläder och för att inte prata om alla skor. Edvin har fyra par skor och jag tar nog med mig 5 par skor. Alla Pippi- och Emil-filmer måste med samt en del andra filmer. Så det lär bli fullt i bilen! Tur att vi bara är två.....

Men innan vi åker imorgon ska bilen lämnas in för fylhjulsinställning samt något fläktbyte.... Då ska jag och Edvin gå och titta på DVD till bilen. Hoppas det finns någon billig. Kanske också ett par hörlurar till honom så man slipper höra Pippi-filmerna längs vägarna.

Bjuder på lite blandade bilder på familjen i gammaldags format:

blandat-frn-mobil-548





Kommentarer

Postat av: Jenny Ellebrink

Vad ska pappan göra då? :-)

2011-07-05 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback