Öronvärk?

2011-07-03 @ 09:45:09
Om man är förkyld till och från i över en månad och det sedan går över till öronen vad kan det vara då? Pär har ju öroninflammation av en bakterie som han fått. Han äter antibiotika för det. Jag hade örvärk i fredags men det gick över. Sedan dess har jag haft lock och så verkar det vara vätska i örat. Hoppas bara att jag inte fått samma skit som Pär fått. Typisk också inför ledighet. Nässpray är det som går åt i det här huset nu......




Jag håller just nu på tt lära mig den här bloggen. Ska försöka skapa ett snyggare utseende, men det är inte helt lätt med html-koder hit och dit. Jag kan ingenting om sådant så vi får se hur det. Tills vidare får ni hålla tillgodo med det här lite enklare utseendet :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback